اولتیماتوم187 نماینده به رییس جمهور

187 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری اولتیماتوم دادند تا قبل از تصمیم مجلس، نسبت به تغییر فوری تیم اقتصادی دولت اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، در نامه 187 نماینده مجلس خطاب به حسن روحانی رییس جمهوری که توسط محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شده، آمده است: شرایط کنونی اقتصادی کشور ایجاب می کند قوای سه گانه در جهت استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلامی و نیز در جهت کاهش فشار معیشتی و اقتصادی به مردم میهن اسلامی مان و جلوگیری از کاهش بیش از حد قدرت آن ها، افزون تر از گذشته تلاش کنند.

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، حمایت از دولت محترم برای فائق آمدن بر چالش های اقتصادی کشور لازم و ضروری است و امیدواریم دولت محترم این حمایت را قدر دانسته و با یادآوری عهد خود با مردم، اعتماد روزافزون مردم را به چارچوب های نظام اجرایی کشور را فراهم آورد.

این نامه می افزاید: آگاه هستیم که امروز در شرایط اقتصادی با تحریم ها و توطئه های پیچیده دشمنان این مرز و بوم و تشکیل اتاق جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم، اما برخی ناکارآمدی‌های بخش اقتصادی دولت در این زمینه تاثیر جدی داشته است، ضرورت دارد دولت برنامه ریزی دقیق اقتصادی متناسب با شرایط موجود داشته باشد.

در بخشی از این نامه آمده است: به نظر اینجانبان عملکرد نامناسب مدیران ارشد اقتصادی کشور در طی سالهای اخیر موجب بی اعتمادی روزافزون مردم نسبت به تصمیمات و سیاستهای ابلاغی و اجرایی در بخش اقتصادی کشور گردیده است و این امر بازنگری در تیم اقتصادی دولت را ضرورتی دوچندان و اجتناب ناپذیر می کند.

این نامه می افزاید: اگرچه مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف و اختیارات و با استفاده از ابزارهای قانونی پیش بینی شده می تواند نسبت به اصلاح این مهم اقدام کند، ولی از جنابعالی به عنوان منتخب مردم و رئیس دولت انتظار داریم قبل از تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این مهم یعنی تغییر در مجموعه مدیریتی تیم اقتصادی با رویکرد چابکی و درک حساسیت های کنونی با هدف هماهنگی و کارآمدی هرچه بیشتر تیم اقتصادی اقدام عاجل به عمل آورید.

301

کد خبر: 958950

وب گردی

وب گردی