«دشمن زن» و «دلم می خواد»در آستانه فروش میلیاردی

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در هفته جدید اعلام شد و برخی از فیلم هایی که به تازگی اکران شده اند فروش ضعیفی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، هفته گذشته بیشتر فیلم های اکران دوم نوروزی از پرده نمایش کنار رفتند و آثار جدید جایگزینشان شدند.

از سوی دیگر بسیاری از سینماهای تهران و شهرستان ها با پخش زنده مسابقات جام جهانی سالن های زیادی را در اختیار مخاطبان قرارداده اند که البته این موضوع خیلی به مذاق کارگردان های فیلم های اکرانی خوش نیامده است...!

البته فیلم هایی نظیر «دلم می خواد»، «دشمن زن» فروش خوبی در 3 هفته داشته اند و پیش بینی می شود فروش این دو فیلم بیشتر هم می شود.

** ناخواسته

فیلم سینمایی ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده در هفته جاری با دراختیار داشتن 16سالن سینمایی در مجموع 4 هفته 72میلیون و 865هزار تومان فروخت.

بیش از4 هفته از فروش این فیلم می گذرد و در این مدت توانسته 72 میلیون و 865 هزار تومان در گیشه سینما فروش داشته باشد.

همانطور که انتظار می رفت، فیلم سینمایی ناخواسته هم از ابتدای نمایش فوتبال در سینماها فروش مناسبی نداشته است.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، ستاره اسکندری،فرهاد قائمیان و همایون ارشادی از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه این فیلم آماده است: هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریزناپذیر است. ما خواسته، کاری می‌کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سرزده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می‌خورد، با همین ناخواسته‌ها...

**دلم می خواد

فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا و تهیه کنندگی علی تقی پور در هفته جاری 747 میلیون تومان در مجموع 3 هفته از اکران فروش داشته باشد.

بازیگران این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی هستند.

این فیلم درباره نویسنده ای به نام بهرام فرزانه است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

** دشمن زن

فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمدحسین فرح بخش و عبدالله علیخانی هفته جاری توانسته در گیشه سینما 822 میلیون و 954 هزار تومان بلیت بفروشد.

سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و با حضور امیرحسین آرمان و سیروس همتی از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده اند.

فیلم روایت کننده فردی است که خود را دشمن جنس زن معرفی می کند اما پس از یک مدت مدافع سرسخت حقوق زنان می شود.

** در وجه حامل

فیلم سینمایی «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار و تهیه کنندگی مصطفی کیایی 108 میلیون و 297 هزارتومان

در گیشه سینما پس از4 هفته فروخته است.

این فیلم در ژانر اجتماعی تولید شده که روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون با حضور محسن کیایی و رعنا آزادی ور از جمله بازیگران این فیلم هستند.

**تگزاس

فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان هفته جاری با در اختیار داشتن 118 سالن سینمایی577 میلیون 893 هزار تومان در گیشه سینماهای کشور فروخته است.

این فیلم کمدی از ابتدای اکران تا کنون 10 میلیارد و 804 میلیون تومان فروخته است.

حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی،گابریلا پتری، توگان تی شی را،آدریانو تولوزا، تی آگو متوس، فرانسین لیما و لی بوم بوم از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

تگزاس داستان دو جوانی است که در تگزاس با مشکلات مالی رو به رو می شوند. برنده شدن در قرعه کشی و مبارزه با گنده لات های تگزاس از جمله اتفاقاتی است که سر راهشان قرار می گیرد.

در خلاصه این فیلم آمده است: هرگز یک ایرانی را تهدید نکن، حتی تو تگزاس!

**شماره 17 سهیلا

فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» پس از گذشت یک هفته از اکران با در اختیار داشتن 21 سالن سینمایی فروش خوبی نداشته و تنها 31 میلیون تومان بلیت تهیه شده است.

«شماره ۱۷ سهیلا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۵ است.

داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران اصلی فیلم هستند.

** خجالت نکش

فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیرپروین حسینی نیز توانسته در هفته جاری 325 میلیون و 798 هزار تومان بفروشد.

این فیلم توانسته پس از گذشت 8 هفته از اکران خود در مجموع به فروش 3 میلیارد و 498 میلیون تومان برسد.

خجالت نکش که پیش تر در جشنواره فیلم فجر اکران شد، داستان یک زن و شوهر روستایی است که در سن پیری بچه دار می شوند.

احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی از جمله بازیگرانی هستند که در این این فیلم ایفای نقش کرده اند.

**چهار راه استانبول

سینمایی«چهارراه استانبول» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی نیز دیگر فیلم اکران دوم نوروز سال گذشته برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

این فیلم سینمایی توانست در هفته جاری 149 میلیون تومان فروش داشته است.

چهار راه استانبول پس از 8 هفته نمایش در 86 سالن سینمایی دو میلیارد و 815 میلیون فروخته است.

این فیلم اجتماعی به گونه ای متفاوت حادثه دردناک پلاسکو را روایت می کند. «چهار راه استانبول» مشکلات اجتماع را در قالب داستان های ساختگی بیان می کند.

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادى ور، ماهور الوند، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، رضا شریف نژاد، على گیل ورى، شقایق جعفرى جوزانى، مسعود کرامتی و مهدى پاکدل و بازیگران خردسال: کارن کیایى و باران صوفى از جمله بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش ایسکانیوز، خوشبختانه فیلم های جدید اکران شده در پرده سینما توانسته نیاز مخاطبان در همه سلیقه ها را برطرف کند.

تعدادی از فیلم ها که وارد هفته سوم فروش خود می شوند آمار ضعیفی داشتند و پیش بینی می شود سینمادارها در صدد باشند تا فیلم های جدید را زودتر از موعود به نمایش دربیاورند.

501

کد خبر: 958959

وب گردی

وب گردی