جلسه هماهنگی برگزاری کنکور در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بوکان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای دومین سال متوالی به عنوان مجری کنکور سراسری با کادری مجرب و باسابقه با تمام امکانات و تسهیلات خود به شهروندان عزیز خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر انور ضیائی رئیس واحد بوکان گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای دومین سال متوالی به عنوان مجری کنکور سراسری با کادری مجرب و باسابقه با تمام امکانات و تسهیلات خود به شهروندان عزیز خدمات رسانی می کند.»

وی با بیان اینکه روزهای 7 و 8 تیرماه کنکور سراسری 97 برگزار می شود، تصریح کرد: در این دو روز حدود 1746 نفر در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در آزمون کنکور سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم.

به گفته رئیس واحد بوکان، بیشترین شرکت کنندگان هم در رشته علوم تجربی که بالغ بر 1400 نفر هستند.

وی با بیان اینکه تمامی مسئولان برگزاری آزمون باید قبل از ساعت های مشخص شده در محل آزمون حضور داشته باشند، تصریح کرد: تاخیر مسئولان برگزاری آزمون موجب بی انظباطی و اخلال در برگزاری کنکور می شود رئیس واحد بوکان با اشاره به اینکه داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

وی در ادامه به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها اشاره نمود و افزود: داوطلبان کنکور سراسری را فرزندان خود بدانیم بنابراین باید طوری در برگزاری آزمون دقت کنیم که تمرکز داوطلبان به هم نریزد.

وی با اشاره به کار سنگین برگزاری آزمون کنکور سراسری تصریح کرد: بار اصلی آزمون کنکور سراسری 20 دقیقه اول و 20 دقیقه آخر است و باید در این دو بازه زمانی بیشتر دقت کرد.

ضیائی تاکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون فراهم شده است و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت ساز را برگزار کنیم.

ضیائی در پایان افزود : برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری از همه امکانات و کارکنان واحد استفاده می کنیم تا داوطلبان بدون دغدغه و با آرامش سر جلسه حضور پیدا کنند.

کد خبر: 958974

وب گردی

وب گردی