هنوز به طرح مرمت باغ کلانتر پاسخی داده نشده است

مدیر اداره حفظ و احیاء اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با بیان این‌که در سال گذشته توافق شد تا اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان طرح مرمت عمارت تاریخی باغ کلانتر را تهیه و جهت تایید و آغاز عملیات مرمت به اوقاف ارسال کند، تصریح کرد: با وجود گذشت یکسال از ارسال طرح مرمت هنوز پاسخی داده نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی شفیعی با اشاره به این‌که اوقاف مالک عمارت تاریخی باغ کلانتر کرمان است، گفت: تاکنون چندین مرتبه مکاتبه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای اغاز مرمت این بنا به صورت مشارکتی صورت گرفته که متاسفانه تا این لحظه پاسخ روشنی به این مکاتبات داده نشده است.

وی با بیان این‌که در سال گذشته توافق شد تا اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان طرح مرمت عمارت تاریخی باغ کلانتر را تهیه و جهت تایید و آغاز عملیات مرمت به اوقاف ارسال کند، تصریح کرد: با وجود گذشت یکسال از ارسال طرح مرمت هنوز پاسخی داده نشده است.

شفیعی با اشاره به این‌که اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان آمادگی دارد بخش‌هایی از عمارت باغ کلانتر را مرمت کند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که اوقاف کرمان اجازه ندهد نمی‌توان هیچ اقدام مرمتی در این عمارت انجام داد.

901/900

کد خبر: 958987

وب گردی

وب گردی