پیام برانکو به کی روش/ من و هواداران، شما همه!

خیلی از فوتبال دوست های کشورمان منتظر پاسخ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های کی روش بعد از بازگشت به ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کارلوس کی روش، شب گذشته (سه شنبه) بعد از انجام 3 بازی در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه و بازگشت به ایران موضوعی را که هواداران و فوتبال دوستان با توجه به بازی های بسیار خوب تیم ملی در جام جهانی فراموش کرده بودند را دوباره بازگو کرد.

سرمربی پرتغالی کشورمان خیلی صریح اعلام کرد که "پروفسور" عامل اختلاف در تیم ملی و نتیجه نگرفتن ایران در جام جهانی بود. او اعلام کرد برانکو اشتباهات زیادی انجام داده و از واژه "زهرپاشی بین اعضای تیم ملی" استفاده کرد.

همین موضوع و اظهارات کی روش باعث شد تا خیلی از فوتبال دوستان کشورمان منتظر پاسخ برانکو به صحبت هایی سکاندار تیم ملی باشند. سرمربی کروات پرسپولیس با اینکه هنوز واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده اما به صورت غیر رسمی اعلام کرده که به زودی افشاگری هایی در مورد کی روش انجام می دهد که او نتواند در ایران بماند!

با دیدن صفحات اجتماعی و فضای مجازی و با یک حساب سرانگشتی می توان دید که هواداران پرسپولیس حمایت صد در صدی از برانکو انجام می دهند که این موضوع باعث شده سرمربی عصبانی سرخ ها کمی آرام تر شود و تا این لحظه در مقام پاسخگویی برنیاید. در واقع می توان سکوت برانکو را به این جمله پشت وانتی تشبیه کرد: "من و هواداران، شما همه! ".

606

کد خبر: 958993

وب گردی

وب گردی