سوئیس 2 - کاستاریکا 2/ تساوی شیرین با طعم صعود

تیم ملی فوتبال سوئیس در دیدار مقابل کاستاریکا به نتیجه تساوی رسید اما به مرحله حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و کاستاریکا از ساعت 22:30 در یکی از 2 همزمان روز پایانی گروه پنجم در ورزشگاه «نووگراد» به قضاوت کلنت تورپین فرانسوی به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت و سوئیس به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک‌هشتم‌نهایی راه یافت.

در شروع بازی، سوئیس بهتر از رقیبش بود و چند حمله را تدارک دید اما در سد دفاعی کاستاریکا گرفتار شد. در نهایت یکی از موقعیت‌های سوئیس با شوت ژمایلی 31 به گل تبدیل شد. در ادامه تیم اروپایی به اداره بازی پرداخت و کاستاریکا که اندکی جلو کشیده بود، نتوانست از فرصت‌هایش بهره ببرد. در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر سوئیس پایان یافت تا این تیم در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

نیمه دوم با تلاش کاستاریکا برای جبران شروع شد و این تیم در دقیقه 56 توسط واتسون به گل رسید.هر 2 تیم برای تغییر نتیجه تلاش کردند. دمریچ در دقیقه 88 گل برتری سوئیس را به ثمر رساند و در نهایت برایان از کاستاریکا در دقیقه 2+90 ضربه پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد. این ضربه پس از برخورد به تیر به سر زومر سنگربان سوئیس اصابت کردو به گل تبدیل شد. در نهایت بازی با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت تا سوئیس 5 امتیازی به عنوان تیم دوم صعود کند و رقیب سوئد در مرحله بعد شود. کاستاریکا هم با یک امتیاز در قعر گروه باقی ماند.

604

کد خبر: 959071

وب گردی

وب گردی