درخواست وزرات امنیت داخلی آمریکا برای اسکان 12 هزار مهاجر

وزارت امنیت داخلی آمریکا طی درخواستی رسمی از پنتاگون خواست ارتش را موظف به ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز برای اسکان 12 هزار مهاجر به این کشور را فراهم نماید.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: وزارت امنیت داخلی از ارتش آمریکا درخواست کرده خانواده های مهاجران که تعداد آنها به ۱۲ هزار نفر می رسد را اسکان دهد.

پنتاگون در بیانیه خود افزود: وزارت امنیت داخلی از ارتش درخواست کرده تا زیر ساخت های مربوط به اسکان دو هزار نفر از این مهاجران را در ۴۵ روز آینده فراهم نماید.

پنتاگون در ادامه این بیانیه آورده است: اگر زیر ساخت های مربوطه انجام نشود اردوگاه های موقت برای حدود 4000 نفر از این افراد در سه منطقه مختلف برپا خواهد شد.

ترامپ در رابطه در مواجهه با موجی از خشم داخلی و خارجی در خصوص سیاست های خود در قبال مهاجرت غیرقانونی، هفته گذشته مجبور شد از سیاست جدا کردن کودکان از خانواده هایشان که برای عبور غیر قانونی از مرزهای جنوبی خود تلاش می کردند صرف نظر کند.

پنتاگون افزود: وزارت امنیت داخلی ترجیح می‌دهد اردوگاه ها برای اسکان مهاجران در تگزاس، آریزونا، نیومکزیکو و کالیفرنیا ایجاد شود.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد: ارتش آمادگی اسکان مهاجرین در پایگاه نظامی فورت بلیس در ال باسو ایالت تگزاس و پایگاه هوایی جودفیلو در ایالت تگزاس را دارد.

همچنین ارتش آمریکا به ویژه وزیر دفاع تأکید کرد: ارتش تنها حمایت های لوجستیکی از وزارت امنیت داخلی که مسئولیت مهاجرت را برعهده دارد ارائه خواهد کرد.

ارتش آمریکا هفته گذشته اعلام کرد دولت خواستار اسکان دادن به بیش از ۲۰ هزار کودک مهاجر توسط ارتش است.

کد خبر: 959084

وب گردی

وب گردی