انفجار و آتش سوزی درخشکشویی + عکس

معاون منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: .در قسمت زیرزمین یک مغازه خشکشویی، به علتی نامعلوم انفجار مهیبی رخ داد و درپی آن شعله‌های آتش به داخل مغازه خشکشویی که در بالای زیرزمین قرار داشت، سرایت کرد.

به گزارش ایسکانیوز ساعت 21:40 شب گذشته انفجار در یک مغازه خشکشویی به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ زنگ ایستگاه‌های 36 و 131 توسط ستاد فرماندهی این سازمان به صدا درآمد و آتس‌نشانان به همراه خودروی ویژه حمل دستگاه تنفسی به محل حادثه در مینی‌سیتی، شهرک صدف حرکت کردند.

رضا امیری یگانه با اشاره به انتشار دود و آتش زیاد از محل انفجار، تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه، بلافاصله به دو گروه تقسیم شده؛ گروه اول با قطع برق و گاز مغازه به ایمن‌سازی محل پرداخته و گروه دوم نیز با مجهزشدن به دستگاه تنفسی و با استفاده از چند بند لوله آبرسانی، مشغول مهار آتش شدند.

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی افزود: با تلاش فراوان آتش‌نشانان، آتش به سرعت مهار و از سرایت آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری شد.

انفجار مهیب در مغازه خشکشویی منجر به بروز آتش‌سوزی شد

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع انفجار و آتش‌سوزی توسط کارشناسان منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران در حال بررسی است همچنین نیروهای آتش‌نشانی پس از مهار و خاموش کردن کامل این حریق، محل حادثه را ایمن کردند.

700

کد خبر: 959211

وب گردی

وب گردی