دکتر فرهاد رهبر: علم و ایمان لازمه فتح قله های موفقیت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخبگان ما با امکانات محدود توانستند قدرت و جرات علمی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اهدای مدال های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی به آستان قدس رضوی گفت: اگر دو بال علم و ایمان در این نخبگان وجود نداشت، نمی توانستند به قله های موفقیت در عرصه های جهانی دست یابند.

او تصریح کرد: نخبگان ما با امکانات محدود توانستند قدرت و جرات علمی خود را به نمایش بگذارند که در این مراسم شعار ما توانستیم طنین انداز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز یک نمایش دیگر از این موفقیت است و آن هم جلوه ی ایمان دانشجوها است که در کنار بارگاه امام رضا (ع) پس از موفقیت های مناسب در عرصه های جهانی، ایمان خود را به نمایش گذاشتند.

دکتر رهبر ادامه داد: شعار دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه مساله محور است که دانشجویان بتوانند به معیشت مردم کمک کنند و با تکیه بر علم خود به مسائل مختلف جامعه بپردازند.

او گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دانشگاه ها باید به داد مردم برسند و این نمایش قدرت علمی باید به ثروت تبدیل شود و به مشکلات جامعه کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید استراتژی حل مساله را در دستور کار خود قرار دهد که اولین ابزار ما در دانشگاه آزاد نیروی انسانی است که با تکیه بر توان علمی این نخبگان محقق می شود.

دکتر رهبر گفت: کسانی که توانستند این دستاوردها و موفقیت ها را برای کشور کسب کنند قطعا می توانند به معضلات جامعه نیز کمک کنند و توان علمی خود را به رخ بکشند.

او تصریح کرد: در حال حاضر مرز تبدیل علم به فناوری و ثروت است و باید برای این هدف برنامه ریزی شود و همانطور که قبلا گفته شد تمامی این نخبگان در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد به کار گرفته می شوند تا از دانش آن ها در راه پیشرفت علمی استفاده شود.

۲۰۲

کد خبر: 959213

وب گردی

وب گردی