با قدرت از رئیس جمهوری حمایت می کنیم

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی هیچ اعتقادی به مباحثی همچون استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور ندارد و اگر کسی حرفی می‌زند موضع خودش را بیان کرده و ارتباطی با ما ندارد و ما در فراکسیون نمایندگان ولایی از حرکت جدید رئیس جمهور حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز،حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در تغییر رویکرد با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور گفت: صحبت‌های آقای رئیس جمهور که پذیرفت روند موجود روند قابل قبولی نیست و باید حتماً طرح نویی در انداخت و اینکه پذیرفت که در فضای جنگ اقتصادی هستیم خوب بود.

وی افزود: جنگ اقتصادی شرایط خودش را می‌طلبد. شرایط ویژه جنگ اقتصادی این است که همه وارد میدان شوند، وحدت داشته باشند و افراد جهادی میدان‌داری کنند و افرادی باید میدان داری کنند که حاضرند شب و روز بایستند و هم فکر خوب داشته باشند و هم تلاش و کوشش زیادی داشته باشند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اینکه آقای رئیس جمهور با استحکام اعلام کرد که ایستاده تا تغییراتی را ایجاد کند و ایستاده تا ایرادات را اصلاح و مشکلات را حل کند قابل تحسین است اما در این باره نباید تنها به شعار بسنده کرد و گفته‌های آقای رئیس‌جمهور باید جنبه عملیاتی پیدا کند و عملیاتی شدن آن مستلزم این است که ایده‌های گذشته خود را تغییر دهد و برخی اظهارات گذشته خود را که به عنوان مثال گفته بود جامعه مشکلی از نظر اقتصادی ندارد را تغییر دهد و این نوع گفتمان را باید کنار بگذارد و یک گفتمان جدید مبتنی بر اینکه اشکال وجود دارد و باید مشکلات را برطرف کرد باید جایگزین شود و این رویکرد به تنهایی خود اقدام مثبت و مبارکی است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن اظهارات رئیس جمهور منوط به این است که گفتمان تغییر کند و از امروز باید ببینیم دولت چه طرح نویی را جایگزین روش‌های قبلی خواهد کرد و مردم باید این تغییرات را حس کنند.

وی افزود: نکته بعد تغییراتی است که باید در کابینه صورت پذیرد. تیم فعلی دولت کارآمد نبوده و و نتوانسته مشکلات را مرتفع کند. رئیس جمهور ابتدا گفت که ایستاده و بعد هم گفت که باید تغییرات ایجاد شود که هر دو امری مثبت تلقی می‌شود و باید انجام شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: در بحث تغییرات تیم اقتصادی موفق نبوده و باید تغییر پیدا کند و نیروهای جهادی جایگزین تیم فعلی شوند و نیروهای جدید باید نیروهایی مردمی باشند، دردمندتر باشند و جهادی کار کنند و به اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم اعتقاد داشته باشند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: ما در مجلس با تمام توان از رویکرد جدید رئیس جمهور حمایت و با تمام توان رئیس قوه مجریه را کمک می‌کنیم و مجلس برای این کار آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر انجام استیضاح رئیس جمهور و عدم کفایت وی در مجلس اظهارداشت: اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که برخی از نمایندگان می‌گویند بحث استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور را پیگیری می‌کنند باید در این باره بگویم که تا به امروز هیچ بحثی در فراکسیون نمایندگان ولایی مطرح نشده و فراکسیون به این موضوع اعتقادی ندارد و اگر کسی هم حرفی زده موضع شخصی خود را عنوان کرده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: بنای فراکسیون ما بر این است که مشکلات کشور و مردم حل شود و فراکسیون نمایندگان ولایی از حرکت جدید رئیس جمهور حمایت می‌کند اما معتقدیم که این اظهارات باید عملیاتی شود.

منبع: فارس

305

کد خبر: 959226

وب گردی

وب گردی