معاون مدرسه غرب تهران از نظر روانی سالم است

رئیس اداره روانپزشکی پزشک قانونی تهران گفت:دو دانش‌آموز دچار آسیب روانی از این حادثه شده که نیاز به مشاوره و درمان دارند.

به گزارش ایسکانیوز ، با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های به عمل آمده معاون مدرسه معین اختلال روانی خاصی نداشته است‌، گفت: دو دانش‌آموز دچار آسیب روانی از این حادثه شده که نیاز به مشاوره و درمان دارند.

مهدی صابری ، در ارتباط با حادثه مدرسه معین و آخرین بررسی‌های روانپزشکی دانش‌آموزان، معاون مدرسه اظهار داشت: 6 نفر از دانش‌آموزان و معاون این مدرسه مصاحبه روانپزشکی به عمل آمد که بر این اساس معاون مدرسه هیچ اختلال روانی خاصی نداشت.

وی گفت: موضوع نداشتن اختلال روانی معاون مدرسه به مرجع قانونی اعلام شد و مشخص شد که این معاون در موقعیت بدون بررسی پس‌زمینه و با استفاده از روش صمیمیت غیرمعمولی به تدریج به سمت موضوعات دیگری با دانش‌آموزان پیش رفته است.

رئیس اداره روانپزشکی پزشک قانونی تهران خاطرنشان کرد: دو دانش‌آموز نیز آسیب روانی مختصر تا متوسط داشته که پیشنهاد شد تحت بررسی تکمیلی قرار گیرند.

به گفته صابری، این دو دانش‌آموز دچار اضطراب و اختلال تطابقی بوده و نیاز به مشاوره و درمان روانشناختی دارند.

اوایل خردادماه امسال خانواده‌های تعدادی از دانش‌آموزان متوسطه اول مجتمع آموزشی غیردولتی معین متوجه رفتارهای غیرعادی فرزندان‌شان شدند و پس مراجعه به روان‌شناس مشخص شد که این بچه‌ها تحت تأثیر مسائل جنسی قرار گرفتند.

فارس

۷۰۵

کد خبر: 959299

وب گردی

وب گردی