مخالفت ایتالیا با تصمیمات اتحادیه اروپا

به علت مخالفت ایتالیا با تصمیمات جلسه سران اتحادیه اروپا درباره بحران پناهجویان در این قاره، بیانیه نهایی این نشست صادر نشد.

به گزارش ایسکانیوز، به دلیل خودداری ایتالیا از پذیرش تصمیمات گرفته شده درباره بحران پناهجویان در نشست امروز سران اتحادیه اروپا در بروکسل، کشورهای عضو نتوانستند بیانیه نهایی این نشست را منتشر کنند.

کمسیون اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای در این رابطه اعلام کرد :"به دلیل خودداری موقت یکی از اعضای اتحادیه از امضای بیانیه نهایی نشست، فعلا نتیجه ای حاصل نشده است."

براساس اخبار به دست آمده از این نشست کشور یاد شده ایتالیا بوده است که تصمیمات گرفته شده در این نشست درباره پناهجویان را قبول نکرده است.

پیش از این، "جوزپه کنته"، نخست وزیر ایتالیا، گفته بود این امکان وجود دارد که این کشور تصمیمات شورای اروپا درباره مسئله مهاجرت را وتو کند.

جلسه مطبوعاتی "دونالد توسک" رئیس شورای اتحادیه اروپا و "ژان کلود یونکر "رئیس کمیسیون این اتحادیه نیز فردا برگزار خواهد شد.

نشست سران 28 کشور عضو اتحادیه اروپا جهت بحث پیرامون بحران مهاجرت، روابط با آمریکا، همکاری های دفاعی و امنیتی، برگزیت و امور اقتصادی امروز در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار خواهد شد

کد خبر: 959324

وب گردی

وب گردی