معارفه فرمانده جدید تیپ 38 زرهی تربت جام با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش ، امامان جمعه و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، در حکمی از سوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ علی اشرف خدارحمی به سمت فرمانده جدیدتیپ 38 زرهی تربت جام معرفی شد و از خدمات 32ساله ‌سرهنگ ایرج دبیرنظام در ارتش ایران قدردانی شد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در این مراسم گفت: انتخاب فرماندهان یگان های ارتش بر سه اصل ولایت مداری ، عدالت محوری و‌ شایسته سالاری صورت می گیرد.

امیررضا آذریان افزود: امروز یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بسیار عالی برخوردار هستند و با تغییر ماهیت به واکنش سریع با سیستم هجومی در کمترین زمان در مرزها مستقر می شوند.

وی گفت: یگان های ارتش به جدیدترین سلاح و تجهیزات نظامی مجهز شدند و با درایت و محوریت فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم انقلابی و همیشه در صحنه هیچ اتفاقی در مرزها نمی افتد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در این مراسم افزود: ما نخواهیم گذاشت 31 شهریور 59 دوباره تکرار شود و با قدرت بازدارنگی که داریم از انقلاب و مظلومان جهان دفاع می کنیم.

امیر آذریان گفت: ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح موجب شد که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد و ارتشیان بر اساس الگو گیری از سیره نبوی ، اولیای الهی وولایت فقیه ادامه مسیر دهند و این امر همچنان ادامه دارد.

کد خبر: 959405

وب گردی

وب گردی