فتاحیان: واترپلوی ایران نیم‌نگاهی به سکوی بازی‌های آسیایی دارد

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واتر پلو گفت: خوشبختانه تیم واترپلوی ما از آمادگی کاملی برخوردار است و بچه ها دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی هستند.

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اعزام ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلو به بازی های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: در قسمت شیرجه، 2 ورزشکار به نامهای ولی پور و نظرپور به بازی های آسیایی 2018 اعزام خواهند شد. در قسمت شنا هم با چهار ورزشکار به استقبال بازی های آسیایی خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم واترپلوی ما از آمادگی کاملی برخوردار است و بچه ها دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی هستند. امیدواریم در جمع 4 تیم برتر مسابقات آسیایی قرار بگیریم، ضمن آنکه نیم نگاهی به سکوهای بازی های آسیایی داریم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان گفت: شناگران ما در ارمنستان اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند و بنا داریم این ورزشکاران را به تورنمنت ترکیه هم اعزام کنیم تا از آمادگی کاملی برای جاکارتا برخوردار باشند. تیم واترپلوی ما نیز در ماه مبارک رمضان، اردوی خوبی در صربستان پشت سر گذاشته و قرار است قبل از اعزام به بازی های آسیایی، اردوی مشترکی هم در سنگاپور برگزار کند.

602

کد خبر: 959440

وب گردی

وب گردی