ثبت ‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت تابستانه واحد علوم و تحقیقات آغاز شد

ثبت ‌نام دوره‌ های آموزشی کوتاه‌ مدت که در رویداد «تابستان باز» واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد علوم و تحقیقات، متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، می‌توانند از طریق سامانه آموزش تخصصی کوتاه مدت به نشانی http://training.srbiau.ac.ir/ اقدام به ثبت‌نام کنند.

فهرست دوره‌های آموزشی کوتاه مدت واحد علوم و تحقیقات در تابستان ۹۷ به همراه زمان دقیق برگزاری، میزان ساعات، اساتید دوره، دانشکده برگزارکننده و ظرفیت هر دوره از طریق لینک http://srbiau.ac.ir/fa/news/9816 قابل دسترس است.

بیش از ۱۰۰ دوره ویژه آموزش نرم‌افزارهای تخصصی مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران گروه‌های تخصصی و رشته‌های دانشگاهی با ظرفیت بالغ بر ۲ هزار نفر در برنامه تابستانه واحد علوم و تحقیقات توسط اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های پروپزال‌نویسی، مقاله‌نویسی، نگارش رساله و پایان‌نامه، جستجو در پایگاه‌های اطلاعات و آشنایی با ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی از دیگر دوره‌های آموزشی تابستانه واحد علوم و تحقیقات است که در قالب رویداد «تابستان باز» این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

همچنین دوازده دانشکده واحد علوم و تحقیقات در تابستان ۹۷ کارگاه‌های معرفی کاربرد علوم و دوره‌های تخصصی عملی و کاربردی برگزار می‌کنند.

202

کد خبر: 959470

وب گردی

وب گردی