کفاشیان: ناظران و نمایندگان، بازوان اجرایی لیگ در استان‌ها هستند/ قصد داریم فوتسال را در ایران و آسیا گسترش دهیم

سرپرست کمیته فوتسال، نمایندگان و ناظران فوتسال را بازوهای اجرایی مسابقات لیگ برتر قلمداد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در نشست کمیته فوتسال با ناظران و نمایندگان فوتسال ضمن خیر مقدم به افراد حاضر اظهار داشت: شما به‌ عنوان بازوان اجرایی مجموعه فوتسال در استان‌ها و در حین برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال نقش مهم و تأثیرگذاری دارید. از شما می‌خواهم به بهترین نحو ممکن تمامی شرایط و وضعیتی که در حین برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف که مربوط به رشته فوتسال است، زیر نظر داشته و با اعلام موارد به سازمان لیگ فوتسال، ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و اجرای برنامه‌ها یاری کنید.

وی ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال نیاز دارد تا اطلاعات و داشته‌های دقیقی را از استان‌های مختلف برای برگزاری مسابقات داشته باشد که این امر با همراهی و کمک شما عزیزان میسر می‌شود. قصد داریم با اجرای برنامه‌های دقیق و صحیح شرایطی را بر فوتسال حاکم کنیم که شاهد روند رشد بیش از پیش باشیم و معتقدم این امر با حمایت نمایندگان و ناظرین و باشگاه‌ها رخ می‌دهد.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان تصریح کرد: قصد داریم فوتسال را در ایران و آسیا بیشتر از گذشته گسترش دهیم. میزبانی مسابقات در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان و منطقه‌ای در بخش آسیا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

606

کد خبر: 959484

وب گردی

وب گردی