آشوبی: کی روش کارهایی را از برانکو می خواهد که خودش انجام نمی دهد/ درک نمی کنم شخصی همکار خود را اینگونه له کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: درک نمی کنم کی روش همکار خود را اینگونه له کند.

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص 2 دیدار حذفی جام جهانی بین تیم های روسیه- اسپانیا و دانمارک- کرواسی که فردا (یکشنبه) برگزار می شود، اظهار داشت: اسپانیا در 3 بازی اول مرحله گروهی نشان داد که پر نوسان بوده و آسیب پذیر است. با اینکه این تیم بزرگ و پرقدرت ظاهر شده اما گاهی نمی تواند مقابل بعضی از تیم ها قد علم کند. روسیه هم در بازی اول و دوم مرحله گروهی خوب ظاهر شد ولی مقابل اروگوئه واقعا ضعیف بود. به نظر من اسپانیا می تواند روسیه را حذف کند.

وی ادامه داد: در بازی کرواسی و دانمارک هم، هر 2 تیم کار سختی دارند. این 2 تیم در فرم بسیار خوبی هستند و سخت گل می خورند. نتیجه این بازی غیر قابل پیش بینی است و امکان دارد در 90 دقیقه پیروز میدان مشخص نشود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اختلافات برانکو و کی روش خاطرنشان کرد: رفتار کی روش آن هم دقیقا بعد از جام جهانی که از سوی مسئولان استقبال هم شده بود، واقعا غیر حرفه ای بود و درست نیست یک مربی که این همه از وجاهت و حرفه ای گری حرف می زند، زخم گذشته را تازه کند.

آشوبی گفت: با اینکه کی روش را دوست دارم ولی این انتقادها به برانکو درست نیست. کی روش در مصاحبه ای که انجام داد خیلی به حرفه ای گری و وجاهت برانکو ایراد گرفت با اینکه خودش اصلا این کارها را نمی کند. من درک نمی کنم که یک آدم همکار خود را اینگونه له کند. کی روش 8 سال مربی تیم ملی بوده و و من نمی پذیرم که لغو اردوی 5 ماه پیش در نتیجه بازی های جام جهانی تاثیر بگذارد.

وی در پایان گفت: کی روش سرمربی تیم ملی است و باید با 80 میلیون آدم صحبت کند نه برانکو. کی روش که در تیم های خیلی بزرگ حضور داشته و ادعای حرفه ای گری دارد نباید این کارها را انجام دهد چون حرف هایش با عملش هم خوانی ندارد.

606

کد خبر: 959506

وب گردی

وب گردی