دعواهای سیاسی منجر به افسردگی در مردم می شود

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: سوء مدیریت، دعواهای سیاسی و افراط و تفریط در فضای سیاسی و فرهنگی منجر به افسردگی در مردم می شود و در این شرایط همه باید با  اتحاد، و همدلی مشکلات را حل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد رحیم نوروزیان صبح شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید کاشمر اظهارکرد: مدیران باید توجه داشته باشند با ارتباط حسنه با مردم، روش نیکو و خدمتگزاری مردم می توان از امکانات و فرصت ها به درستی استفاده کرد.

وی افزود: در شرایط امروز کشور دشمنان نظام سعی می کنند با فشارهای خود و بزرگ نمایی مشکلات به هدف خود دست یابند که با هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سوء مدیریت، دعواهای سیاسی و افراط و تفریط در فضای سیاسی و فرهنگی منجر به افسردگی در مردم می شود و در این شرایط همه باید با اتحاد، و همدلی مشکلات را حل کنند.

نوروزیان گفت: ما در انتقال صحیح دست آورد ها به مردم و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده ضعف داریم و باید اطلاعات رسانی از کارهای انجام شده انجام شود.

وی اظهارکرد: پرهیز از اختلافات بی حاصل و بالا بردن تحمل از جمله مهم ترین موضوعاتی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در ادامه به برخی دست آوردهای 40 سال انقلاب اشاره کرد و گفت: رشد هزار درصدی صادرات کالا، رشد 6 تا 7 درصدی بخش صنعت، افزایش سه برابری زیر ساخت های کشور و رشد 30 درصدی در بخش کشاورزی جمله این دست آوردها بوده است.

901/900

کد خبر: 959508

وب گردی

وب گردی