نظارت و بازرسی موجب نشاط اداری می شود

ـ اولین نشست گروههای تخصصی هیات عالی نظارت منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری، با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در دبیرخانه این هیات برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز: حجت الاسلام دکتر فرج اله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز دراین نشست با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی در پیشبرد و دست یابی به اهداف مدنظر گفت : نظارت مستمر موجب ایجاد نشاط اداری، سالم سازی سیستم و در نهایت ارتقا و شکوفایی دانشگاه می شود .

وی با تاکید به اینکه با حضور دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شفافیت و سالم سازی سیستم دانشگاه اقدامهای مناسبی انجام شده است گفت : هیات عالی نظارت به عنوان یکی از ابزارهای نظارتی دانشگاه در این زمان فعال تر از از گذشته ، اقدام به استخراج، تجزیه و تحلیل امور دانشگاه می پردازد .

براتی با اشاره به اینکه هیات عالی نظارت دانشگاه به دور از هر گونه سهم خواهی، جناح بندی و پرهیز از حاشیه ها می تواند نقش ثمر بخشی را داشته باشد گفت: هیات عالی نظارت در دانشگاه می تواند با بررسی و شناسایی نقاط آسیب ها، تهدیدها، قوت و ضعف واحدهای دانشگاهی در رشد هر چه بیشتر این دانشگاه ها کمک کنند.

دکتر قنبر امیرنژاد معاون هیات عالی نظارت منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین، با ارائه گزارشی از فعالیتهای دو سال اخیر این هیات و همچنین وضعیت واحدهای دانشگاهی منطقه ده گفت : هیات عالی نظارت از خانواده دانشگاه و با هدف توسعه و پیشبرد سریعتر دانشگاه و همچنین سالم سازی آن تشکیل و راه اندازی شده است.

وی با تاکید به اینکه هیات نظارت تاکنون توانسته است برنامه ها و طرحهای خوبی را برای رفع بسیاری از مسایل و مشکلات دانشگاه ارائه نماید گفت : در این راستا همکاری خیلی خوبی بین این هیات با دانشگاه وجود دارد.

در ادامه این نشست، حاضرین به بررسی آخرین وضعیت واحدهای دانشگاهی استان خوزستان و راهکارهای مناسب برای برون رفت از چالش ها و مشکلات انان پرداختند.

کد خبر: 959513

وب گردی

وب گردی