برگزاری دوره تولید محتوای الکترونیکی در بنیاد سعدی

دوره تولید محتوای آموزشی الکترونیکی با استفاده از نرم افزار استوری لاین توسط بنیاد سعدی از تاریخ 19 تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از بنیاد سعدی، کارگاه تولید محتوای الکترونیکی، به مدت 5 جلسه چهار ساعته توسط منیژه هوشمندجا، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، برگزار می شود.

این دوره آموزشی از 19 تیر ماه آغاز و 16 مرداد ماه خاتمه یافته و جلسات آن، روزهای سه شنبه از ساعت 14 الی 17:30 در محل بنیاد سعدی اجرا می شود.

همچنین ثبت نام برای این دوره تا 10 تیر ماه ادامه دارد و متقاضیان علاقه مند می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت sflc.ir مراجعه کنند.

در این دوره آموزشی، تولید محتوای الکترونیکی بر اساس نرم افزار استوری لاین مد نظر قرار داده شده است و اولویت ثبت نام با افرادی است که در حال تولید محتوای آموزشی جهت آموزش زبان فارسی هستند.

براساس این گزارش، نرم افزار استوری لاین (Storyline) یکی از بهترین نر‌م افزارها در زمینه تولید محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای است که به دلیل مزیت‌های رابط کاربری ساده و امکانات زیاد جزو پرطرفدارترین ها در این زمینه است.

امروزه برای آموزش الکترونیکی، از نرم‌افزار چندرسانه‌ای استفاده می شود. نرم‌افزار چندرسانه‌ای نرم‌افزاری کاربردی تحت وب یا روی سی‌دی است که به منظور رسیدن به یک هدف آموزشی طراحی و تولید می‌شود و در اصطلاح نام محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای به آن اطلاق می‌ شود. این امر به دلیل استفاده از رسانه‌های گوناگون مانند فیلم، عکس، صوت و متن در تولید این نوع نرم‌افزارها است.

از مزایای استفاده از آموزش‌های چند رسانه‌ای می‌توان به موارد استفاده از تصاویر ثابت یا متحرک یا فیلم به‌جای نوشته، استفاده از صوت و موسیقی همراه آموزش، استفاده از ابزار تفریحی و بازی‌های مختلف جهت جلوگیری از بروز خستگی، تحریک حافظه تصویری افراد و افزایش بازده آموزشی، یادگیری سریع‌تر، موثرتر و پایدارتر، انجام و نمایش کارهایی که در حالت عادی امکان انجام آنها وجود ندارد، صرفه‌جویی در هزینه آموزشی با ایجاد کارگاه یا آزمایشگاه‌های مجازی، صرفه‌جویی در زمان کاربران با اضافه کردن امکان جستجو در نرم‌افزار، اشاره کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره، می بایست روز سه شنبه 12 تیرماه از ، ساعت 14 الی 17 در محل بنیاد سعدی حضور یافته و در آزمون تعیین سطح با موضوع پاورپوینت شرکت کنند.

502

کد خبر: 959563

وب گردی

وب گردی