برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

دانشجویان ورودی سال 92-93 رشته مامایی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران جشن فارغ‌التحصیلی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در این برنامه که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد دانشجویان ورودی سال 92-93 رشته مامایی با حضور استادان و والدینشان جشن دانش آموختگی خود را در سالن آمفی تئاتر شهید احمدرضا احدی برگزار کردند.

رحیم طیاریه، مدیرکل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن عرض تبریک به فارغ التحصیلان و خیر مقدم به والدین و خانواده‌های ایشان از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر مسئولین دانشگاه، اولیاء، استادان و همکاران در جهت ارتقاء و اعتلاء دانش و رسانیدن دانشجویان به این مرحله از تحصیلات تقدیر و تشکر کرد.

طیاریه با اشاره به جایگاه والای مقام ماما افزود: « به مامائی نه به عنوان شغل بلکه حرفه­ای شریف که همزمان جان دو نفر (مادر و نوزاد) در اختیار دستان توانمند اوست، نگاه کنید. قدر این موهبت الهی را که به شما عطا شده بدانید و با صبوری در درمان و التیام درد مراجعین بکوشید و اجر اخروی را نصیب خود کنید.»

وی جایگاه ماما را در نظام سلامت بسیار ارزشمند و مهم توصیف کرد و خواستار تلاش عزیزان ماما در ارتقا سلامت جامعه به ویژه کودکان و مادران که ضامن بقای نسل آینده هستند، شد.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با مشارکت دانش آموختگان جزو برنامه‌های این مراسم بود و در پایان قرائت سوگندنامه از سوی دانشجویان فارغ التحصیل انجام گرفت.

کد خبر: 959585

وب گردی

وب گردی