ابراهیموویچ: برای رسانه‌های سوئد متاسفم/ آنها برای فروش‌شان به ما نیاز دارند

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد بار دیگر به رسانه‌های کشورش حمله و از آنها انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، زلاتان ابراهیموویچ در حمله‌ای جدید به رسانه‌های سوئد، آنها را نژادپرست و طرفدار حزب باد نامید. ایبرا با اشاره به اهانت‌های نژادپرستانه از جیمی دورماز بازیکن ترکیه‌ای‌الاصل تیم ملی سوئد به خاطر عملکردش در بازی مقابل آلمان - در دیداری که سوئدی‌ها بازی را 2 بر یک باختند - گفت: این طبیعی است. مردم همان طرف هستند که باد می‌وزد ... درست مانند رسانه‌های سوئد. این اتفاق در تمام طول حرفه بازیگری من هم رخ داد. بدترین چیز این است که شما یک سوئدی باشی و رسانه‌های سوئد این رویه را در پیش می‌گیرند اما این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی افزود: ما فقط باید به این آدم‌های نادان بی‌محلی کنیم و سعی کنیم که از بازی‌های خودمان لذت ببریم، البته وقتی که دور و بر شما را عروسک‌های خیمه‌شب بازی مانند رسانه‌های سوئدی پر می‌کنند، این کار خیلی سخت می‌شود. با این وجود ما کاری که عاشقش هستیم را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم که عشق‌مان را با فوتبال بازی کردن و شادی همه جا بخش کنیم.

زلاتان تأکید کرد: وقتی رسانه‌های سوئدی روی اتفاقات منفی تمرکز می‌کنند، اوضاع تأسف آور می‌شود چون سوئد کشور کوچکی است با 9 میلیون نفر جمعیت. رسانه‌های این کشور به جای اینکه بازیکنان‌شان را بالا ببرند و بزرگ جلوه دهند، دقیقاً عکس این کار را می‌کنند. این همه چیز را درباره رسانه‌های سوئد می‌گوید. من برای آنها متأسفم چون ما شاد هستیم. آنها اما می‌‌خواهند روزنامه‌های‌شان را بفروشند و و به ما برای فروش این روزنامه‌ها نیاز دارند. دنیا همین است.

602

کد خبر: 959609

وب گردی

وب گردی