شرایط تمدیدی های استقلال اعلام شد

وضعیت نامشخص چند بازیکن مطرح استقلال باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده و گفته می شود بعد از جام جهانی شرایط سخت تر هم شده است.

به گزارش ایسکانیوز، بازیکن سنگالی در حال‌ حاضر هیچ طلبی از باشگاه استقلال ندارد و تمامی حق و حقوقش را از استقلال دریافت کرده و قرار است به محض توافق نهایی با استقلال وارد تهران شود. البته این که گفته می‌شود این بازیکن امروز (شنبه) به تهران می‌آید صحیح نیست چرا که زمان ورود او ‌دقیقا با زمان توافقش با استقلال خواهد بود و این توافق هنوز به خود شکل نهایی نگرفته است.

از طرفی هافبک ازبکستان فصل گذشته استقلال ظاهرا طلب خاصی از استقلال ندارد و تنها مساله توافقش برای فصل بعد با استقلال در میان است. به ‌این‌ ترتیب او هم مشکل خاصی برای عقد قرارداد جدید با استقلال ندارد.

غفوری خواهان پرداخت مطالباتش شده و احتمالا به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

و اما هافبک موفق استقلال ابراهیمی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با چند پیشنهاد خوب خارجی از جمله پیشنهادات قطری و آلمانی روبه‌رو شده است اما برخلاف گفته‌هایی که می‌گویند این بازیکن برای عقد قرارداد و مذاکره با الاهلی راهی قطر شده وی برای گذراندن دوران تعطیلاتش به دوبی رفته است.

باشگاه استقلال امید چندانی برای حفظ مجید حسینی ندارد. او با پیشنهادات خوب خارجی روبه‌رو است و با پرداخت مبلغی اندک می‌تواند به راحتی از این تیم جدا شود. به ‌این‌ ترتیب باید او را از جدا شده‌های استقلال دانست.

کد خبر: 959641

وب گردی

وب گردی