موافقت‌نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ورشو لهستان منعقد شد

موافقت‌نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ورشو لهستان در قالب برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا، برای مدت ۲ سال منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تفاهم‌نامه همکاری به امضای دکتر قاسم عموعابدینی قائم‌مقام واحد علوم و تحقیقات و پروفسور ماسیح روزیک معاون پژوهشی دانشگاه ورشو لهستان رسیده است.

بر اساس این موافقت‌نامه که در قالب برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا منقعد شده است، مبادله دانشجویان و اعضای هیأت علمی بین دو واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ورشو لهستان به هزینه برنامه ارسموس اتحادیه اروپا فراهم شده است.

دانشجویان علاقمند در تمامی رشته‌های دایر در دو دانشگاه، لازم است مراحل پیگیری را از طریق دانشکده خود انجام دهند. آشنایی کامل به زبان انگلیس یا لهستانی یا زبان آموزشی مرتبط با برنامه خاص از جلمه شرایط اعزام دانشجو و عضو هیأت علمی است.

برنامه اراسموس، برنامه‌ای در راستای مبادله اعضاء هیأت علمی و دانشجو ویژه کشورهای اتحادیه اروپا بوده که به سایر کشورهای جهان نیز گسترش یافته است. اساس کار این برنامه بر پایه روابط دوسویه بین گروهی متشکل از دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و غیراروپایی به منظور مبادله اعضاء هیأت علمی و دانشجو است.

از سال ۲۰۱۳ تحولی در برنامه اراسموس موندوس رخ داد و موجب جایگزین شدن آن با برنامه اراسموس موندوس پلاس شد که در چارچوب آن، هدف برگزارکنندگان، همکاری دو طرفه بین دانشگاه‌های دنیا است.

202

کد خبر: 959659

وب گردی

وب گردی