توسعه محوری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با نیروی انسانی خلاق

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر ضرورت اثربخشی، رفع مشکلات جامعه و پاسخگویی به نیاز مردم از سوی این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید حمید جمال الدینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در جمع روسا، معاونان و اعضای هیأت علمی دانشکده ­های داروسازی، شیمی دارویی و علوم نوین بر ضرورت مشارکت و اثربخشی دانشگاه بر محیط اطراف و رفع مشکلات جامعه و پاسخگویی به نیاز مردم تاکید کرد.

دکتر جمال الدینی با تقدیر از خدمات و تلاش های دلسوزانه مسئولان و روسای قبلی واحدهای علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار داشت: پیشرفت گسترده رشته های مختلف پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بدون شک مدیون تلاش­های پیگیر و خستگی ناپذیر مدیران لایق و توانمند قبلی است.

وی ادامه داد: رسالت امروز ما این است که در تداوم این راه و با هدف تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه معتبر و در سطح استانداردهای بین المللی با اتحاد و همدلی پیش برویم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تشریح وضعیت موجود و چشم انداز دانشگاه ادامه داد: استقلال دانشکده­ها، ارتقاء جایگاه مدیران گروه­های آموزشی، تشکیل کمیته های معین تخصصی، ساماندهی جذب اعضای هیات علمی، رسیدگی به وضعیت اساتید حق التدریس، برگزاری کارگاه­های آموزشی کوتاه مدت با اولویت استفاده از فضای آموزش مجازی و برقراری تعاملات بین المللی درمسیر برندینگ دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از راهکارهای اجرایی است.

دکتر جمال الدینی گفت: در مسیر حرکت به سوی دانشگاه توسعه محور و دستیابی به موفقیت، مهمترین نیاز، انگیزه بالا و عشق سازمانی منابع انسانی توانمند است.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم جلسات هم اندیشی و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده اساتید شاهد همکاری­های بیش از پیش و توجه ویژه به ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان نخبه و نفرات برتر در مقام دستاوردهای غرورآفرین و سفیران علمی دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه­های گوناگون خدمات بهداشت و سلامت جامعه باشیم.

202

کد خبر: 959703

وب گردی

وب گردی