افزایش استقبال از کافه رفتن در جامعه

امروزه به دلیل نبود فرهنگ مناسب در حوزه کافه داری، در برخی از کافه ها قلیان ارائه می‌شود که این موضوع اشتباه بوده و می‌تواند سلامت مردم را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا صفری مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه و صنایع وابسته با اشاره به اینکه بالای ۳۰ درصد مردم تهران کافه رو هستند، گفت: میانگین سنی آنها ۱۵ تا ۳۵ سال است.

وی افزود: از آنجا که موضوع کافه داری و کافه رفتن سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد، برگزاری نمایشگاه هتل، رستوران کافه و صنایع وابسته می‌تواند نتایج موثری را به همراه داشته باشد.

صفری در ارتباط با برگزاری اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه شانزدهم تا نوزدهم مرداد 97 در سایت نمایشگاهی برج میلاد با حضور صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال از کافه رفتن در جامعه رو به افزایش است، گفت: این نمایشگاه مخاطب خاص و عام داشته که در آن مردم عادی و کافه روها مخاطبین عام و دوستداران و فعالین فرهنگ، هنر، سینما، موسیقی، گالری نویسندگی و نقادی مخاطبان خاص به شمار می‌روند.

صفری با اشاره به این مطلب که در حدود ۴۲۰۰ کافه و ۴۰۰۰ رستوران در تهران فعال است، ادامه داد: از آنجا که موضوع کافه داری و کافه رفتن در ارتباط مستقیم با سلامت مردم است، برگزاری این نمایشگاه می تواند نتایج موثری به همراه داشته باشد.

وی گفت: امروزه به دلیل نبود فرهنگی مناسب در حوزه کافه داری در برخی از کافه ها قلیان ارائه می‌شود که این موضوع اشتباه بوده و می‌تواند سلامت مردم را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و آسیب‌های زیادی را به همراه داشته باشد که ما از طریق برگزاری این نمایشگاه سعی کرده مخاطبانمان را با این موضوع آشنا کنیم و سلامت مردم را با اشاعه فرهنگ صحیح کافه ‌داری مورد توجه قرار دهیم.

اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه و صنایع وابسته 16 تا 19 مرداد در سایت نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود.

700

کد خبر: 959754

وب گردی

وب گردی