دیدار دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد کازرون با خانواده شهیدان کوهنورد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را باعث ایجاد روحیه صبر و استقامت دانست.

به گزارش ایسکانیوز، جمال‌الدین الوانی در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی از تحمل، صبر و استقامت آنان در مقابل مشکلات قدردانی کرد و گفت: هیچ عمل و ارزشی بالاتر و بهتر از دیدار از یادگاران شهدا و ایثارگران نیست و باید از ظرفیت‌های بالای این اسوه‌های ایثار درس صبر و پایداری گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون افزود: هیچ قشری در جامعه بیشتر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران جنگ و بعد از جنگ آسیب ندیده‌اند و امروز هم از همه اقشار صبورتر و کم‌توقع‌تر هستند.

الوانی در دیدار با خانواده شهیدان فرهاد و بهرام کوهنورد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سنی که بین من و فرهاد کوهنورد وجود داشت، بسیار صمیمی و بیشتر اوقات و وقت خود را در پایگاه مقاومت مساجد که برای نوجوانان و جوانان آن زمان بهترین مرکز تعلیم و تربیت بود، می‌گذراندیم و به همین دلیل با اخلاق و روحیات آن شهید بسیار آشنا بودم و وی را یکی از بهترین الگوهای زندگی برای خودم می‌دانستم.

علی‌اکبر عارف معاون دانشجویی فرهنگی واحد کازرون نیز با طلب مغفرت و قرائت فاتحه برای شادی روح شهیدان و نیز آرزوی صبر و سلامتی برای والدین شهدا، بیان کرد: خانواده شهدا سال‌های متوالی است که با کهولت سن و بیماری با قدرت در مسیر دین و انقلاب، پایدار و صبور هستند و حضور آنان برای جامعه الگویی پرافتخار است و برای سلامتی همه آنان باید دعا کرد.

مادر شهیدان فرهاد و بهرام کوهنورد با ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدشان گفت: تقوا یکی از مهمترین عواملی بوده است که آنها توانستند به آرزویشان برسند و هیچ زمان به جاذبه‌های دنیوی وابسته و دل‌بسته نبودند.

کد خبر: 959771

وب گردی

وب گردی