انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری تخصصی 97 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 24 امروز 10 تیرماه در سامانه www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه، پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه مذکور منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند. به عنوان مثال اگر داوطلبی از 40 رشته محل انتخابی خود در 15 رشته محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این 15 رشته محل مثلا در 5 منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده اند، داوطلب مذکور باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر5 منطقه یا تعدادی از آنها اقدام کنند. برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه داوطلبان باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویرصفحه اول شناسنامه وتصویرکارت ملی را در سایت آپلود کرده اند، فقط تصویر مدرک فارغ التحصیلی(موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه آپلود کنند. همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویرصفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگزاری کنند.

لازم به ذکر است که زمان پایان انتخاب مناطق مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و لازم است داوطلبان در بازه مذکور نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه خود اقدام کنند.

کد خبر: 959782

وب گردی

وب گردی