تهران- ایسکانیوز: با تغییرات کادر فنی پرسپولیس، شرایط برای هادی نوروزی مهاجم نیمکت نشین دوران مربیگری دایی در پرسپولیس بهتر شده است. او که این روزها به عنوان ذخیره طلایی سرخپوشان جایگاه خوبی بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده در گفت و گو با ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس صحبت کرده است.

این هفته بازی مهمی مقابل سپاهان دارید. نظرت درباره این بازی چیست؟

بازی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه مقابل سپاهان، مسابقات جذاب و حساسی از آب در‌می‌آید به خصوص اینکه این بار شرایط برای دو تیم حساس است و هر دو برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش می‌کنند. ما در هفته‌های گذشته تا حد زیادی ناکامی‌های هفته‌‌های اول را جبران کرده‌ایم و با شکست سپاهان می‌خواهیم خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

اما چند سالی است که پرسپولیس موفق به شکست سپاهان در اصفهان نشده. این مسئله فشار روانی بازی را برای شما بیشتر نمی‌کند؟

قبول دارم که چند سال است نتوانسته ایم سپاهان را در اصفهان شکست دهیم اما این بار شرایط فرق می‎‌کند و انگیزه ما برای سه امتیاز این بازی زیاد شده است. ضمن اینکه چند وقتی بود هواداران از شرایط تیم ناراحت بودند و حالا این فرصت خوبی است که آنها با ما آشتی کنند.

مثل اینکه قرار است امسال هم با خودتان به اصفهان آب ببرید!

از آن بازی جنجالی به بعد چشم‌مان ترسیده و همیشه با خودمان آب به اصفهان می‌بریم.

کمی از خاطرات آن بازی بگو.

در آن بازی حال اکثر بچه‌ها بد شد. بعد از بازی هم کار به تزریق سرم به چند نفر از بازیکنان و سرپرست تیم کشید. با این حال هیچ وقت ماجرای آن اتفاق مشخص نشد و فقط گفتند آب‌ها آلوده و مسموم بوده‌اند.

فکر می‌کنی بتوانی در این مسابقه گل بزنی؟

معمولا بازی‌های خوبی مقابل سپاهان انجام داده‌ام و این بار هم تمام تلاشم را می‌کنم که به پرسپولیس کمک کنم. با همه این‌ها بیشتر از اینکه به دنبال گلزنی خودم باشم دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.
کد خبر: 95982

وب گردی

وب گردی