تقوی: تیم ملی ایران اصلا توان تاکتیکی ندارد/ در جام جهانی، حق اشتباه ندارید

کارشناس فوتبال ایران گفت: در جام جهانی، حق انجام هیچ اشتباهی را ندارید و حریفان قدرتمندتان از تک‌موقعیت های خود نهایت بهره را می برند.

محمد تقوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 اظهار داشت: اعتقاد دارم تیم ملی ایران اصلا توان تاکتیکی ندارد. اگر به نوع بازی شاگردان کارلوس کی روش در جام جهانی دقت کنید، نمود یکی از مهم ترین مشکلات تاکتیک ایران را در صحنه گل اسپانیا می بینید.

وی ادامه داد: وقتی تنها یک لحظه از هافبک خلاق اسپانیا غافل شدند، گل خوردند. فضایی که مقابل آندرس اینیستا ایجاد شد با دیر جنبیدن امید ابراهیمی و همچنین غفلت سید مجید حسینی و فضایی که رامین رضاییان به دیه گو کاستا داد، گل اسپانیا را رقم زد. این مشکل را در تمام بازی های ایران شاهد بودیم.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: اگر مدافعان ایران مقابل اسپانیا و پرتغال، سریع تر عمل می کردند شاید بدون گل خورده، مرحله گروهی را پشت سر می گذاشتیم و شانس زیادی برای صعود پیدا می کردیم. در جام جهانی، حق انجام هیچ اشتباهی را ندارید و حریفان قدرتمندتان از تک‌موقعیت های خود نهایت بهره را می برند.

تقوی خاطرنشان کرد: ایران در جریان 90 دقیقه دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال، پوشش نسبتا خوبی ایجاد کرد ولی متأسفانه نتوانست ساختارش را در تمام دقایق به نحو احسن حفظ کند. ایران از چیزی که داشت باید نهایت استفاده را می برد. سازماندهی دفاعی تیم ملی ایران، نقط مثبتش بود و می توانم بگویم با تمام این مسائل، اسپانیا و پرتغال تا حدود زیادی خوش شانس بودند که از ایران، امتیاز گرفتند.

604

کد خبر: 959891

وب گردی

وب گردی