تدوین سند جامع فرهنگی  در راستای رسیدن به دانشگاه طراز انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری در حوزه کار فرهنگی در دانشگاه ها در دنیا بی نظیر است و دانشگاه طراز انقلاب اسلامی در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری تبیین و ابلاغ سند جامع فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز مبنی بر بزرگترین دستاورد سند جامع فرهنگی گفت: نقشه حرکت فرهنگی در دانشگاه کاملا مشخص است که بواسطه آن از هرج و مرج و نابسامانی فرهنگی جلوگیری و محورهای حرکت و اولویت ها در آن مشخص می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در کار فرهنگی دوره جدید یک تحول همه جانبه در نیروی انسانی اتفاق می افتد و بیش از 200 معاون فرهنگی و دانشجویی منصوب شده که حرکتی ارزشمند است تا نیروهای باانگیزه تر و معتقدتر و انقلابی تر در مصدر امور فرهنگی قرار بگیرند اما این کافی نیست باید نقشه راه داشته باشیم و سند راهبردی و فرهنگی دانشجویی نقشه راه را ارائه داه است که کمک می کند این عناصر انقلابی به سرعت برنامه های خود را پیش ببرند که قطعا یک دستاورد بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است بیشتر افراد به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشند و با همه وجود به آن باور داشته باشند اما وقتی نقشه راه و حرکتی نداشته باشند قطعا دستاوردی حاصل نمی شود.

کلانتری یاد آورشد: در حوزه فرهنگی هم آنچه که مهم است این است که یک جمع متفکر بنشینند و براساس اسناد بالا دستی سندی را طراحی کنند که دیگران لازم نباشد از صفر شروع کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان متذکرشد: اسناد بالا دستی در حوزه فرهنگ شاید بالاترین سند و مجموعه رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری در حوزه کار فرهنگی در دانشگاه ها است که می تواند در دنیا بی نظیر باشد و این مجموعه یک گنجینه گران سنگ رهنمون برای رسیدن به دانشگاه طراز انقلاب اسلامی که در هیچ کجای دنیا چنین چیزی نظیر ندارد.

204

کد خبر: 959937

وب گردی

وب گردی