سرلشکر رشید: هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ کوبنده نخواهیم گذاشت

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران عزیز دربرابر هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری بیش از گذشته هوشیار و آماده است و هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نمی‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز سرلشکر غلامعلی رشید ظهر امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دشوار دیگری قرار گرفتند که غلبه بر آن همانند تجربه سال‌های گذشته نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است.

وی افزود: دشمن قدرت و اراده ملت شریف ایران به نظام اسلامی را با توهم آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات به‌آزمون گرفته و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و پشتیبانی از سیاست‌های نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران عزیز در برابر هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری همچون شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای بیش از گذشته هوشیار و آماده است، تأکید کرد: هیچ تهدیدی را ــ در هر سطحی ــ بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهیم گذاشت.

سرلشکر رشید با بیان اینکه امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای این حماسه آفرینی‌ها در برابر هرگونه شرارت تکفیری صهیونیستی قاطعانه دفاع می‌کند.

منبع: تسنیم

201

کد خبر: 959943

وب گردی

وب گردی