دستگیری 4 نفر در ایلام به اتهام اختلاس

یک مدیرکل و سه کارمند در ایلام به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز از مهر، امروز در برخی از کانال های استان خبری مبنی بر دستگیری یک مدیر کل و سه کارمند در استان ایلام از زبان معاون دادستان ایلام منتشر شد، خبرنگار مهر صحت خبر از مسئولان دادگستری استان ایلام پیگیری کرد.

طبق اعلام روابط عمومی دادگستری استان ایلام خبر دستگیری این مدیر کل و سه کارمند صحت دارد.

حجت الاسلام علی نظر تیموری کیا معاون دادستان ایلام در این رابطه گفته است یکی از مدیران کل استان ایلام به همراه سه تن از همکاران اش به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر و قرار بازداشت موقت صادر شد.

وی با بیان اینکه این پرونده پس از شکل گیری در سازمان بازرسی استان برای سیر مراحل قانونی و قضایی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام قرار گرفته است، اظهار داشت: این پرونده هم اکنون در یکی از شعبات دادسرای ایلام تحت بررسی و رسیدگی دقیق است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با این پرونده اختلاس و کلاهبرداری تا کنون مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی استان و سه تن از همکاران وی دستگیر و بازداشت شده اند، افزود: فعلاً رقم این اختلاس و کلاهبرداری قریب ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون دادستان ایلام با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده با سرعت و دقت در حال انجام است، یادآور شد: همگان بدانند که برخورد محاکم قضائی با اختلاسگران، قانون شکنان و متصرفان اموال دولتی بسیار سخت و بدون اغماض خواهد بود.

حجت الاسلام تیموری کیا تصریح کرد: ضرورت دارد که دستگاه های نظارتی بیش از پیش پای کار باشند و نگذارند که هر از گاهی این گونه اختلاس ها و دست درازی های به بیت المال شکل بگیرد.

201

کد خبر: 959949

وب گردی

وب گردی