برای عبور از دعواهای سیاسی شجاعت لازم است

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره): برای عبور از دعواهای سیاسی شجاعت لازم است؛ باید به سمت ایجاد وحدت عملی برویم و در مقابل اختلاف افکن ها به طور جدی بایستیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد شهدای حزب مؤتلفه اسلامی در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی می‌تواند برای وحدت جامعه گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: برای عبور از دعواهای سیاسی شجاعت لازم است؛ باید به سمت ایجاد وحدت عملی برویم و در مقابل اخلاف افکن ها به طور جدی بایستیم وقتی جامعه را پاره پاره می کردند آقای عسگراولادی آستین بالا زدند؛ ایشان چندین سال زودتر از دیگران متوجه شده بود که شکاف در جامعه ، ممکن است به مشکلات بزرگ بیانجامد

خمینی بیان داشت: در آن زمان هر دو طرف همدیگر را می زدند؛ غافل از این که این درخت را از پایه نابود می کنند و اتحاد عمومی و انسجام ملی را از بین می برند.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: یکی از جاهایی که به صورت عملی می تواند در راستای وحدت گام بردارد حزب مؤتلفه اسلامی است؛ البته این حزب تا جایی که توانسته این کار را انجام داده ولی شاید امروز نیاز بیشتری است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده و جسوری پیدا کرده‌ایم؛ در هیچ دوره ای کشورهای منطقه حاضر نبودند این مقدار هزینه دهند. در چنین شرایطی فکر کردن به برخی مسائل حاشیه ای واقعا بچگانه است.
سید حسن خمینی اظهار داشت: این کشتی یک ناخدای باتدبیر دارد و امروز هم بیش از هر زمان دیگری وجود ایشان مغتنم است. خیلی وقت ها ممکن است تشخیص نادرست فاجعه آفرین باشد.

302

کد خبر: 959964

وب گردی

وب گردی