طرح سوال از رئیس جمهور طرحی سیاسی است/از ابتدا معتقد به تغییر تیم اقتصادی دولت بودم

عبدالرضا هاشم زائی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: برخی نمایندگان از مدت ها قبل پیگیر طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری بودند که به دلیل کم بودن تعداد امضاء به نتیجه نرسید.

عبدالرضا هاشم زائی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح سوال از رئیس جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: برخی نمایندگان از مدت ها قبل پیگیر طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری بودند که به دلیل کم بودن تعداد امضاء به نتیجه نرسید. اخیرا هم عده ای باز به دنبال طرح سوال از رئیس جمهور هستند اما به دلیل کمبود تعداد امضاء نمایندگان، این طرح تاکنون نهایی نشده است؛ البته مباحث مربوط به طرح سوال از رئیس جمهور از حدود یک سال قبل در مجلس مطرح است.
وی در ادامه گفت: این طرح یک بازی و مسئله سیاسی است که نمایندگان با عطف به این موضوع و قضیه این طرح را امضا نمی کنند. خود من نه تنها مدافع عملکرد روحانی نیستم بلکه منتقد عملکرد ایشان نیز هستم. توجه کنید الان مشکل کشور طرح سوال از رئیس جمهور نیست.

*تغییر تیم اقتصادی دولت الزامی است

وی در خصوص تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: بنده دو سال قبل به عنوان رئیس سنی مجلس در هنگام نطق افتتاحیه مجلس، پس از مشورت با سایر جناح ها خطاب به رئیس جمهوری گفتم که مردم منتظر تغییر تیم اقتصادی دولت هستند. الان هم اعتقاد دارم که این تغییر نه تنها در کابینه بلکه باید در بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و سایر سازمان های اقتصادی کلان کشور باید انجام شود.

وی در پایان گفت: تعویض تیم اقتصادی دولت نشانه احترام رئیس جمهوری به رای مردم و افکار عمومی است و رئیس جمهور باید پیش از این که مجلس در قضیه تغییر تیم دولت وارد شود، کار های لازم را انجام دهد.

کد خبر: 959977

وب گردی

وب گردی