واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای  کاهش مشکل آب خوزستان بسیج شدند

دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های همجوار خوزستان برای کمک به حل مشکل آب آشامیدنی مورد نیاز مردم خرمشهر و آبادان بسیج شدند.

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های همجوار با استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز به تشریح اقدامات خود برای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر پرداختند.

اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از بسیج شدن تمام واحدهای این استان برای کاهش مشکلات مردم شهرهای خوزستان به دلیل نبود آب شرب مناسب خبر داد و گفت: پس از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بلافاصله تمام واحدهای استان را برای تامین آب شرب بسیج کردیم و تا فردا یک کامیون حاوی آب معدنی و آب قابل شرب را به واحد آبادان ارسال می کنیم تا این واحد کار توزیع آن را در میان مردم انجام دهد.

عبداللهی ادامه داد: با بخش های صنعتی استان و سازمان ها هم در حال رایزنی، برای هرچه بهتر خدمت رسانی در آبرسانی به مردم شریف خوزستان هستیم. ضمن اینکه یک نفر را مامور کردیم تا امور مربوط به این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز در این رابطه گفت: در حد توان در تلاش هستیم خدمات خوبی به مردم عزیز مناطق خوزستان ارائه دهیم. تاکنون حدود 2هزار آب معدنی یک و نیم لیتری تهیه و به واحد خلیج فارس ارسال کردیم تا در میان مردم توزیع شود.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هم از ارسال چند محموله آب معدنی از سایر واحدهای این استان خبر داد و گفت: در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، برای تامین نیروی انسانی و انجام آنچه که در توان واحد ایلام است اعلام آمادگی کردیم.

طی روزهای اخیر وضعیت آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان در شرایط نامناسبی قرار گرفته بود که اقشار مختلف مردم نسبت به شوری بیش از حد آب معترض و خواستار حل این مشکل شدند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی همجوار با استان خوزستان دستور داد تا در اولین فرصت و با تمامی توان خود تانکرهای آب و آب معدنی به استان خوزستان ارسال کرده و در بین مردم آبادان و خرمشهر توزیع کنند.

کد خبر: 959986

وب گردی

وب گردی