کشف 7 میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق در مازندران

با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در استان، 7 میلیارد و 800 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی 3 روز گذشته توسط پلیس مازندران کشف شذ.

به گزارش ایسکانیوز سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر،گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن کردن بستر ارتکاب جرم، با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت 3 روز در استان مازندران به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ماموران با همکاری پلیس های تخصصی و دستگاه های برون سازمانی به منظور مقابله هدفمند و اثربخش با پدیده شوم قاچاق کالا موفق شدند 600 کیلوگرم سموم کشاورزی به همراه 2دستگاه موتورسیکلت خارجی، 25 هزار عدد گیاه کاج، 900 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 12هزار و 180 نخ سیگار، 6 تن و 300 کیلوگرم چوب آلات، انواع البسه و جواهرات قاچاق کشف کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری 19 قاچاقچی کالا و تحویل آنان به مراجع قضائی، افزود: ارزش ریالی کشفیات 7 میلیارد و 883 میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مقابله با پدیده قاچاق از اولویت برنامه های پلیس در سال جاری است، گفت: پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


700

کد خبر: 960009

وب گردی

وب گردی