مطالبات رهبری از الویت های اصلی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس مطالبات رهبری را از الویت های اصلی دانشگاه دانست و گفت: باید در جهت تحقق گفتمان رهبری با روحیه انقلابی و جهادی و با بصیرت تلاش نمود و آن را در دانشگاه اجرایی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی باقری در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با کمک و حمایت امام راحل(ره) و نگاه ویژه و عالمانه مقام معظم رهبری و مدیریت دکتر ولایتی و تداوم آن با مدیری توانا و لایق همچون دکتر رهبر شکل گرفته است و در مسیر اصلی خود که توسعه علم و پژوهش است در حال حرکت و پیشرفت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: برنامه ها و امور دانشگاه می بایست بر اساس منویات مقام معظم رهبری اجرا شود و برنامه ای فرهنگی و آموزشی در همین راستا عمل کند تا از پراکندگی در برنامه های دانشگاه به خصوص برنامه های فرهنگی جلوگیری شود چرا که با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری امور فرهنگی در یک راستا حرکت می نمایند.

رئیس واحد بندرعباس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی و تحقیقاتی است که از این رو کلیه اهداف و برنامه های دانشگاه در چارچوب فعالیتهای علمی ، پژوهشی و تولید علم می باشد.

وی ایجاد مراکز رشد و راه اندازی شرکت های دانش بنیان را گامی مهم و موثر در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بیان کرد: رسالت این مراکز تجاری سازی علم است و باید در راستای تبدیل علم و فناوری به ثروت تلاش نمود چرا که امروزه اقتصاد کشور مبتنی بر دانش و دانایی است.

مهدی باقری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و گسترش علمی و فرهنگی و تدوین ساختار شهری نقش مهم و اساسی را ایفا کرده است که وجود آن از ضروریات جامعه محسوب می شود.

202

کد خبر: 960081

وب گردی

وب گردی