تقویم آموزشی واحد تویسرکان در نیمسال تابستان 97 اعلام شد

بنا به گفته مدیر آموزش واحد تویسرکان شروع کلاس های ترم تابستان این واحد از روز شنبه بیست و سوم تیر و شروع امتحانات عملی از روز شنبه بیست و هفتم تا سی ام مرداد و همچنین پایان کلاس ها روز پنج شنبه همان هفته است.

به گزارش خبر نگاری ایسکانیوز، فرزاد محمد حسینی مدیر آموزش این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: شروع انتخاب واحد اینترنتی روز شنبه شانزدهم تیر می باشد و تا ساعت24 پنجشنبه بیست و یکم تیر ماه ادامه دارد. بنا به گفته مدیر آموزش واحد تویسرکان شروع کلاس ها از روز شنبه بیست و سوم تیر و شروع امتحانات عملی از روز شنبه بیست و هفتم تا سی ام مرداد و همچنین پایان کلاس ها روز پنج شنبه همان هفته است.

فرزاد محمد حسینی در ادامه با اعلام زمان برگزاری امتحانات پایان ترم از شنبه سوم تا دهم شهریور تأکید نمود برگزاری امتحانات عملی و امتحانات پایان ترم صرفاٌ در دامنه زمانی فوق امکان پذیر است و اساتید محترم مجاز به برگزاری امتحانات خارج این محدوده زمانی نیستند وی همچنین خاطر نشان کرد روزهای روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و9 /6/97 هیچ گونه امتحانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار نخواهد شد.

و یا بیان اینکه انتخاب واحد نیمسال اول 98-97 بلافاصله بعد از امتحانات نیمسال تابستان برگزار می گردد، تمامی اساتید موظف هستند حداکثر پنج روز بعد از تاریخ امتحان هر درس، لیست نمرات دروس را به امتحانات تحویل نمایند.

محمد حسینی زمان شروع کلاس ها را در روز های شنبه و یکشنبه در ساعات 30/16 و 14 ، 30/10 ، 8 اعلام نمود و گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 ، 30/10 و 14 می باشد ، روز چهارشنبه نیز کلاسی برنامه ریزی نشود.

کد خبر: 960138

وب گردی

وب گردی