کشف 40 فقره انواع سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان، از دستگیری سارقان و کشف 40 فقره سرقت منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از تجمیع پرونده ها اقدامات اولیه انجام ،گشت های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس فعال و یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار که در ارتکاب این سرقت ها فعالیت داشت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی از خودرو وی، اموال یکی از شاکیان پرونده که اخیرا" منزل وی مورد دستبرد واقع شده بود کشف شد،گفت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 10 فقره سرقت منزل،23 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت 7 دستگاه انواع خودرو و در مجموع به 40 فقره انواع سرقت با همدستی دوستش اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم دوم نیز با انجام اقدامات پلیسی شناسایی، دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به مشارکت در سرقت ها اعتراف کرد.

وی افزود: با راهنمایی متهمان کلیه محل های سرقت تایید، مال باختگان شناسایی و 4 نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و مقدار زیادی از اموال مسروقه از آنان کشف و به مال باختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

201

کد خبر: 960167

وب گردی

وب گردی