اتصال دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور به فیبرنوری

رییس واحدکنگاور گفت: « در راستای سهولت دسترسی دانشجویان، استادان و کارکنان به منابع علمی شبکه جهانی اینترنت، پروژه فیبرنوری دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور انجام شد. »

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر توشمالانی در تشریح بخشی از این اقدامات اظهار داشت: «با رایزنی های بعمل آمده با مسئولین شرکت مخابرات شهرستان کنگاور و استان کرمانشاه به منظور اخذ کابل فیبر نوری و اتصالات بصورت رایگان به طول یک کیلومتر برای این واحد دانشگاهی انجام شده است و در ادامه افزود: به طور معمول تهیه کابل فیبر نوری حفاری،نصب و آماده سازی آن به طول یک کیلومتر بالغ بر 1/000/000/000 ریال هزینه خواهد داشت در صورتی که این واحد دانشگاهی بدون پرداخت هیچ هزینه ایی و با مشارکت ادارات شهرستان ازجمله فرمانداری، راه و شهرسازی و مخابرات این کار را انجام داده است.»

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحدکنگاور« کاهش هزینه ها، افزایش سرعت و دسترسی آسان و امن بدون افت سرعت به شبکه جهانی اینترنت را از مزایای بهره مندی از فیبر نوری بیان کرد. »

در ادامه دکتر توشمالانی « انجام صدور سند قطعی و تک برگی زمین سایت دانشگاه به مساحت 82956 متر مربع و پیگیری مراحل صدور پایانکار ساختمان های واحد را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه عمران برشمرد. »

کد خبر: 960208

وب گردی

وب گردی