نامه اینیستا برای هوادارانش: وقت خداحافظی است

اسطوره فوتبال اسپانیا با انتشار نامه ای از هوادارانش خداحافطی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال اسپانیا با شکست مقابل روسیه در ضربات پنالتی در دور یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2018 حذف شد و آندرس اینیستا آخرین بازی اش را برای تیم ملی این کشور انجام داد. او در پایان فصل گذشته نیز با بارسلونا وداع کرد و قرارداد جدیدی با ویسل کوبه ژاپن بست.

به گزارش دیلی میل، اینیستا در نامه خداحافظی خود نوشت:

14 سال پیش برای اولین بار پیراهن تیم ملی کشورمان را بر تن کردم. هرگز آن لحظه را فراموش نمی کنم. رویای زندگی ام بود تا از پیراهن تیم ملی کشورم دفاع کنم. در عین آنکه خاص و رویایی بود اما مسئولیت سنگینی هم به همراه داشت. تمام تلاشم را کردم تا همه به تیم افتخار کنند.

فکر می کنم خوش شانس بودم که در دوره ای حاضر بودم که یکی از بهترین تیم های اسپانیا ظهور کرد و نسل فوق العاده ای از بازیکنان حضور داشتند. آنها در هر زمینه ای استثنایی بودند. به موفقیت های بزرگی رسیدیم. به چیزهایی رسیدیم که از بچگی رویای آن را داشتیم اما همچنین لحظات سخت هم وجود داشت.

از همه متشکرم که باعث شدند من هم تیمی بهتر و فوتبالیست بهتری شوم. حضور در کنار شما در تمام این سال ها، یک موهبت بود. حالا وقت آن رسیده تا کنار بایستم. تصمیم آسانی نیست. طی چند ماه گذشته بارها به آن فکر کرده ام. شوق به ادامه زیاد است اما همیشه کاری می کنم که برای تیم ملی بهتر باشد.

آینده با یک گروه بزرگ و باورنکردنی از بازیکنان مستعد، هیجان انگیز است و این تیم همیشه حمایت بی دریغ مرا به عنوان یک هوادار به همراه خواهد داشت. هیچ شکی ندارم که آینده فوق العاده ای در انتظار این تیم است.

اینیستا 131 بار برای اسپانیا به میدان رفت و 13 گل به ثمر رساند و حساس ترین گل او، در فینال جام جهانی 2010 بود که باعث قهرمانی لاروخا شد. او همچنین در سال های 2008 و 2012 با اسپانیا قهرمان جام ملت های اروپا شد.

606

کد خبر: 960246

وب گردی

وب گردی