کنگره ملی جمنا برگزار خواهد شد

رئیس اسبق شورای شهر تهران گفت: در صدد هستیم تا پس از فرآیندی که برای تعیین شورای مرکزی و مجمع ملی تعیین کرده ایم کنگره ملی خود را برگزار کنیم ولی فعلا تاریخ مشخصی در نظر گرفته نشده است.

مهدی چمران پیرامون فعالیت های جمنا و ساختار آن درگفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فقط برای اتنتخابات تشکیل نشده به همین دلیل پس از پایان انتخابات کار مطالعاتی و ساماندهی در جمنا آغاز شده و ادامه دارد پس مشاهده می کنید که این کار به بحث انتخاباتی ارجحیت دارد.

وی در ادامه افزود: هدف ما در نشست و برنامه ریزی های خود در سطح کشور نوسازی سازمان با جوانانی است که دارای جایگاه مهم در جامعه هستند، فعال بوده و با شرایط جامعه آشنایی داشته باشند. همان طور که می دانید ساختار جمنا از طبقات پایین جامعه شکل می گیرد به همین دلیل اعضای آن هم از مردم جامعه و در همه سطوح هستند.

چمران ادامه داد: جمنا هم اکنون در حال ساماندهی دفاتر استان ها و شهرستان های خود در سراسر کشور است که نقش مهمی در ساختار جمنا ایفا می کنند. روند کار این گونه است که پس از ساماندهی شوراهای استانی، مجمع کشوری جمنا با اعضای برتر شهرستان ها شکل گرفته و انتخابات شورای مرکزی برگزار می شود.

رئیس اسبق شورای شهر درپایان ضمن جمع بندی سخنانش تصریح کرد: در صدد هستیم تا پس از اجرای فرآیندی که برای تعیین شورای مرکزی و مجمع ملی تعیین شده است کنگره ملی خود را برگزار کنیم؛ ولی فعلا تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

305

کد خبر: 960258

وب گردی

وب گردی