دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان شاهد و ایثارگر حمایت می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: برای انجام وظایفی که در قبال فرزندان و خانواده های شهدا داریم، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تمام قد در کنار آنان ایستاده است.

به گزارش ایسکانیوز از واحد کرج، چهارمین جلسه هم اندیشی اعضای ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان البرز با حضور مسئولان دانشگاهی و بنیاد امور شاهد و ایثارگران استان البرز برگزار شد.

دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این جلسه با تأکید بر خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: برای انجام وظیفه ای که در قبال فرزندان و خانواده های شهدا داریم، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تمام قد در کنار آنان ایستاده است.

وی با اشاره به برنامه هایی که در زمینه درآمدزایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: برنامه های متعددی در زمینه اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر در استان البرز در نظر گرفته شده که در صورت اجرا، بخشی از وظایفی که در قبال فرزندان و خانواده های شهدا داریم، عمل شده و بخش کوچکی از دین خود را به این بزرگواران ادا خواهیم کرد.

دکتر برهانی فر فرزندان شهدا را فرزندان جامعه اسلامی معرفی کرد و بر ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات آموزشی و فرهنگی، حفظ شأن و احترام و رسیدگی به مشکلات تحصیلی و اجتماعی آنان تاکید کرد.

در پایان از استادان مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استان البرز که یک سال گذشته بدون دریافت حق‌الزحمه و به صورت داوطلبانه در رفع مشکلات دانشجویان کوشا بودند، با لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

201

کد خبر: 960262

وب گردی

وب گردی