سامانه دادور در استان لرستان راه اندازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از راه‌اندازی سامانه دادور در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از استانداری لرستان، گودرز امیری در مراسم راه‌اندازی سامانه دادور با بیان اینکه یکی از اهداف دولت تدبیر و امید بهبود فضای کسب و کار در کشور است، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف دولت گام‌های مؤثری برداشته است که می‌توان به لحاظ کردن قوانین بالادستی به ویژه قانون برنامه ششم، قانون احکام دائمی و قانون بودجه سالانه اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای این قوانین دولت طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی را در اولویت کار خود قرار داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه اکنون بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شناسایی متقاضیان واجد شرایط و صدور مجوز‌های لازم مشغول به کار هستند، گفت: به منظور تسهیل در انجام این امر و رسیدگی به شکایات و درخواست‌های متقاضیان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف مرکز پایش ملی کسب و کار، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان «دادور» کرده است.

وی افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری یا اشخاصی که از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شاکی هستند می‌توانند درخواست خود را از این سامانه اعلام کنند.

امیری تصریح کرد: استانداری به‌عنوان ناظر سامانه «دادور» شکایات را رسیدگی می‌کند و سعی دارد از طریق دستگاه‌های اجرایی پاسخ قانونی و منطقی به متقاضیان داده شود.

وی با بیان اینکه این سامانه کمک می‌کند که در کمترین زمان و بدون حضور فیزیکی متقاضی، شکایت، درخواست و نیازهای خود را به اطلاع مسئولین در سراسر کشور برساند، خاطرنشان کرد: تمامی مسئولین از طریق سامانه دادور در سطح استانی و ملی قابل پایش، کنترل و ارزیابی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: در راستای پاسخگویی سریع به متقاضیان این سامانه راه‌اندازی خواهد شد که لازم است تمامی رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و صدا‌و‌سیما در اطلاع‌رسانی به مردم اقدام کنند تا از این سامانه بهره‌وری بهینه‌تری صورت پذیرد.

201

کد خبر: 960277

وب گردی

وب گردی