نتانیاهو اروپا را به عدم حمایت از ایران فراخواند

نتانیاهو در جدیدترین حمله خود به ایران خطاب به رهبران اروپایی از آنان خواست حمایت های خود از نظام ایران را متوقف کنند چرا که مدعی شد ایران به دنبال انجام اقدامات تروریستی در اروپا است.

به گزارش سرویس بین‌الملل یسکا نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر امروز پنجشنبه به ایران حمله کرده و خواستار پایان دادن رهبران اروپایی به تامین مالی نظام تروریستی در ایران گردید.

وی در حساب توییتر خود نوشت: این هفته شاهد نمونه ای است نفاق وقیحانه و بی حد و حصر از جانب ایران بودیم، در این هفته رئیس جمهور ایران با رهبران اروپا برای مقابله با تحریم های جدید مذاکره ‌کرد، ایران برای انجام عملیات تروریستی در خاک فرانسه برنامه ریزی کرده است.

نتانیاهو افزود: شکست این عملیات تروریستی اتفاقی نبود، به رهبران اروپایی می گویم پول دادن به نظام تروریستی که تلاش می کند علیه شما و در خاک شما عملیات تروریستی انجام هد را پایان دهید، سیاست راضی کردن ایران و سستی در مقابل آن را تمام کنید.

این توییت تنها چند روز پس از ادعای مسئولان اروپایی مبنی بر بازداشت تو تبعه بلژیکی ایرانی تبار که قصد انجام عملیات تروریستی در فرانسه را داشته اند منتشر شده است.

اما مقامات ایران ضمن تکذیب شدید این ادعا مدارکی ارائه کرده اند که بر اساس آن فرد بازداشت خود از عناصر گروهک منافقین بوده و آن را تلاش برخی طرف ها برای تاثیر گذاری بر سفر رئیس جمهور کشورمان به اروپا اعلام کرد.

طرح این ادعا از سوی مسئولان امنیتی اروپا در آستانه سفر رئیس جمهور ایران به کشورهای اروپایی و برگزاری نشست مشترک سران گروهک منافقین به همراه مسئولان آمریکایی و سعودی تنها چند روز پیش از سفر آقای روحانی به اروپا حاکی از تلاش های آشکار و پنهان برای مقابله با ایران است و توییت جدید و معنا دار نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تاکید بر اتفاقی نبودن کشف این به اصطلاح عملیات تروریستی و تقاضا از اروپا برای عدم حمایت از ایران نشان از تلاش مشترک محور آمریکایی – سعودی – اسرائیلی برای فشار بیشتر به کشورمان و متقاعد کردن اروپا برای عدم قطع حمایت های حداقلی از ایران و ایجاد اجماعی جهانی علیه ایران می باشد.

کد خبر: 960419

وب گردی

وب گردی