رونالدو: نیمار شانس  زیادی برای کسب توپ طلا دارد

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است ستاره سلسائو می‌تواند به توپ طلا دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نیمار که با تیم ملی برزیل به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه راه یافت، شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 داشت ولی شکست مقابل بلژیک و حذف از مسابقات، کارش را سخت کرد.

کریستیانو رونالدو با پرتغال و لیونل مسی با آرژانتین هم از جام بیست‌ویکم وداع کرده‌اند؛ دو بازیکنی که در 10 سال اخیر هر یک، پنج بار عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل در گفت‌وگو با سایت رسمی فیفا گفت: فکر می‌کنم سناریوی سلطه مسی و رونالدو در کسب جایزه بهترین بازیکن جهان امسال می‌تواند با این جام جهانی تغییر کند. نیمار شانس بالایی برای کسب جایزه «بهترین» فیفا را دارد اما به شرطی که برزیل فاتح جام جهانی شود و نیمار بدون توجه به این عنوان انفرادی به شرکت در کارهای گروهی ادمه دهد ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی همچنین سرمربی تیم ملی برزیل را شایسته کسب عنوان بهترین سرمربی جهان دانست و اظهار داشت: من در آخرین فصل بازیگری‌ام زیرنظر تیته در کورینتیانس بازی کردم. بابت اینکه سال پایانی دوران حرفه‌ای را زیر نظر تیته گذراندم، قدردان او هستم و جای تأسف دارد که فرصت نشد بیشتر با هم کار کنیم. به نظر من تیته یکی از بهترین مربیان جهان است.

604

کد خبر: 960424

وب گردی

وب گردی