هواپیمای ناشناس در فرودگاه مهرآباد تهران/ ابهام در پاسخگویی مسئولان

چند روز گذشته هواپیمایی ناشناس در فرودگاه مهرآباد تهران مشاهده شده که تاکنون هیچ مقام مسئولی حاضر به پاسخگویی و شفاف سازی در خصوص آن نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، چند روز گذشته تصویری از یک هواپیمای ناشناس در فروگاه مهرآباد مشاهده شد که در سکوت رسانه ای تعجب متخصصان حوزه را در برگرفت.

این هواپیما که به نظر می رسد نو باشد، نه نشانی دارد و نه نامی، تاکنون هویت آن مشخص نشده در برخی رسانه های اجتماعی شایعاتی را به دنبال داشته است اما برای شفاف سازی این عکس، موضوع را از مسئولان ذی ربط سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه ها و مدیریت فرودگاه مهرآباد جویا شدیم.

همانطور که در تصویر منتشره مشاهده می شود اتوبوس شرکت هواپیمایی ایران ایر در کنار این هواپیما مشاهده می شود که اصغرزاده مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تایید این عکس گفت: از جزئیات خبری ندارم و زمانی که اتوبوس هواپیمایی هما از کنار این هواپیما رد شده، از آن عکس گرفتند که ماهیت این هواپیما هیچ ارتباطی با هواپیمایی هما ندارد و از اتوبوسِ ایرلاین هما به صورت اتفاقی در کنار این هواپیما عکسبرداری شده است.

در ادامه برای روشن شدن موضوع با مدیریت فرودگاه مهرآباد تماس گرفته شد که صفی نیا مدیر فرودگاه حاضر به پاسخگویی به سوال خبرنگار ایسکانیوز نشد و گفت: تمام جزییات این موضوع را در اختیار مدیر روابط عمومی مهرآباد قرار دادم و می توانید جزئیات را از روابط عمومی بپرسید.

در ادامه، آقایی مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ضمن بی اطلاعی از موضوع گفت: هیچ اطلاعاتی در این خصوص به من داده نشده و از این ماجرا بی خبرم هم چنین اسفندیاری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها با وجود حساس بودن موضوع خارج از وقت اداری حاضر به پاسخگویی نشد و با وجود وعده ای که برای پاسخگویی در روز ۵ شنبه داده بود هرگز حاضر به جواب دادن در خصوص این موضوع نشد.

در پایان رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز در تماس های مکرر از پاسخگویی طفره رفته و جواب دادن به این سوال را به ساعات آینده موکول کرد و بعد از ۲۴ ساعت همچنان وعده ی پیگیری موضوع را می دهد.

ضمنا مکالمات خبرنگار ایسکانیوز با تمامی مسولان نامبرده، ضبط شده و در صورت نیاز رسانه ای خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخی کانال های خبری این هواپیمای بویینگ و آمریکایی را در اجاره ی یک تاجر هندی دانستند که پس از مهرآباد در فرودگاه تبریز مشاهده شده است اما به نظر می رسد موضوع حساسیت بیشتری دارد که تاکنون هیچ مقام مسئولی در خصوص ماهیت این هواپیما پاسخی نداده است.

400

کد خبر: 960441

وب گردی

وب گردی