اعتراضی دیگر به ترامپ

زن معترض برای نشان دادن مخالفت خود با رئیس جمهور آمریکا از مجسمه آزادی بالا رفت

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، اعتراضات به سیاستهای مهاجرتی "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا در "نیویورک" و "سان فرانسیکو" ادامه دارد.گروهی از معترضان با در دست داشتن پلاکارد راهپیمائی کردند و گروهی دیگر در مقابل اداره مهاجرت چادر زدند.

در این میان زنی برروی "مجسمه آزادی" که سمبل آمریکا است و در "نیویورک" قرار دارد رفته و به سیاستهای مهاجرتی ترامپ , بدلیل جدا کردن خانواده ها از هم در مرز مکزیک و آمریکا اعتراض کرد.او گفت:" تا زمان آزادی تمامی کودکان از آنجا پایین نخواهد آمد." پلیس بعد از 4 ساعت توانست این زن را راضی به پایین آمدن از روی مجسمه کند.

علاوه بر این تعدادی از معترضان پلاکاردی را که حاوی درخواستی برای بسته شدن اداره پلیس مهاجرت" ICE " بود را برروی مجسه آویزان کردند.پلیس هفت نفر را در این رابطه دستگیر کرد.

پلیس نیورک اعلام کرد تحقیقات در رابطه با اقدام این هفت نفر و همچنین زن معترض در حال انجام است.بازجوئی از زن یادشده ادامه دارد.

"مجسمه آزادی " که تعداد بازدیدکنندگان آن به مناسب "چهارم ژوئیه"روز استقلال آمریکا افزایش یافته بود بسته شد و توریست ها از محل خارج شدند و همچنین قایق های حامل آنها نیز تخلیه شدند.

در ادامه اعتراضات در شهر "سانفرانسیکو" در ایالت "کالیفرنیا" نیز حدود 200 نفر در مقابل ساختمانهای اداره گمرک و مهاجرت چادر زدند.در ادامه اعتراضات در شهر "سانفرانسیکو" در ایالت "کالیفرنیا" نیز حدود 200 نفر در مقابل ساختمانهای اداره گمرک و مهاجرت چادر زدند.

در ادامه اعتراضات در شهر "سانفرانسیکو" در ایالت "کالیفرنیا" نیز حدود 200 نفر در مقابل ساختمانهای اداره گمرک و مهاجرت چادر زدند.

کد خبر: 960450

وب گردی

وب گردی