پذیرش دانشجو در 101 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اهواز

ـ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 5 هزار و 900  دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز امسال در 101 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایکسانیوز از اهواز: دکتر سروش زرین آبادی ، با بیان این خبر اظهار داشت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در 101 رشته کارشناسی ارشد در گروههای آموزشی فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، علوم پایه و هنر برای مهرماه 97 دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و ثبت نام دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان)کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 به همراه لیست رشته های کارشناسی ارشد واحد اهواز در پورتال این واحد دانشگاهی به آدرس www. iauahvaz.ac.ir قابل مشاهده است گفت : داوطلبانی که براساس اعلام سازمان سنجش کشور مجاز به انتخاب رشته هستند، در صورت علاقه به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد دسترسی انتخاب رشته در ج شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

زرین آبادی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام از دوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی از 15 تا 21 تیرماه است گفت : این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.

کد خبر: 960468

وب گردی

وب گردی